Ofte stillede spørgsmål

Betaling:

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?
Hos coverzone.dk modtager vi alle former for betalingskort, fx, Dankort, VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og MobilePay.  Og vi hæver først betalingen så snart dine varer er afgået fra os og videregivet til Post Danmark, GLS eller DAO. Du vil efterfølgende modtage en faktura til din opgivne e-mail adresse, med bekræftelse på at din betaling er gennemført.

Er det sikkert at bruge kreditkort?
Vi anvender vi en sikker betalingsgateway gennem EPAY. Denne betalingsgateway kører med SSL kryptering, hvilket i korte træk vil sige, at alt data sendes krypteret og kun kan læses af PBS. I forbindelse med betaling på nettet med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du vil til enhver tid kunne afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. I den forbindelse er der ingen selvrisiko.

Er vi E-mærket certificeret
Coverzone.dk er e-mærket webshop, så du kan handle 100% trygt og sikkert.
Vi vil aldrig kunne trække større beløb fra det benyttede betalingskort, end størrelsen af det af kunden gennemførte køb.

Hvornår bliver mine penge hævet?
Vi gennemfører vi først din transaktion hos Epay, når din pakke er videregivet til GLS, DAO eller Post Danmark.

Mit betalingskort bliver afvist?
Der kan være mange grunde til at betalingskortet bliver afvist. En af de hyppigste grunde er dog indtastningsfejl.
Hvis du har spørgsmål eller er i tvivl så kontakt os.

Er priserne inkl. moms?
Alle opgivne priser er inkl. 25% dansk moms.

Øvrige spørgsmål i henhold til faktura, EAN og fragt

Kan man som erhverskunde få varer tilsendt pr. faktura?
Som erhvervskunde er det muligt at få vedlagt en faktura i forsendelsen til senere betalingsfrist (hyppigst 7 dage).
Men kontakt os først, så finder vi ud af det.

Kan man som offentlig kunde bestille via EAN nummer?
Ja. Men kontakt os først, så finder vi ud af det.

Hvad koster fragten?
Hos os afhænger fragten af størrelsen på dit indkøb. Er dine køb for en værdi mindre end 150 kr., beløber fragten sig i en værdi på 29 kr.
Er totalprisen på dit køb derimod større end 150 kr. sender vi din pakke fragtfrit.

Hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?
Såfremt der ikke er nogen hjemme på bopælen, når postbuddet kommer for at aflevere brevet/pakken, og denne ikke kan gå i postkassen, vil din forsendelse blive afleveret på dit lokale posthus. Dette vil du få besked om via en afhentningsseddel, som postbuddet ligger i din postkasse.

Levering til min arbejdsplads?
Det kan som udgangspunkt være en god ide, at få din ordre tilsendt din arbejdsplads, hvis der ikke er nogen hjemme på din bopæl, når postbuddet kommer. Du slipper derved for et besøg på posthuset. Angiv da en alternativ leveringsadresse på din arbejdsplads under bestillingsprocessen. Det er vigtigt at angive firmanavn og eget navn på forsendelsen.

Kan man afhente varer på jeres firma adresse?
Nej vi har ikke en fysisk butik, men er en ren webshop.

Hvordan ombytter jeg en vare
Vi tilbyder vi vores kunder 14 dages fuld returret. Hvis du som kunde ønsker at bytte fejlbestilte varer, sendes disse til vores adresse samt en kopi af faktura.
Ved modtagelse af returnerede varer, krediteres købesummen tilbage til det benyttede betalingskort.

Såfremt du ønsker en ny vare vil det nemmeste være at du blot lægger en ny ordre samt gennemfører betalingen for denne. Ved at holde de to ordre adskilt sikres en hurtigere ekspeditionstid. Hvis varen skal returneres og fortrydelsesretten derved udnyttes, påkræves det at varen er i samme stand som ved modtagelsen.

Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis varen på nogen måde er slidt eller beskadiget, da dette formindsker varens gensalgsværdi. Husk altid at returnere varen i den originale emballage.

Hvordan fortryder jeg et køb?
Såfremt du lige har lagt en ordre og fortrudt dit køb bedes du hurtigst muligt kontakte os via mail eller telefon, så vi kan nå at få ordren annulleret, inden den går til pakning og forsendelse.

Ordrebekræftelsen er ikke modtaget
Hos os modtager du automatisk en ordrebekræftelse via e-mail. Denne ordrebekræftelse vil fremsendes i løbet af få minutter.
Modtager du ikke denne ordrebekræftelse, kan det skyldes en teknisk fejl eller en fejl i indtastet e-mailadresse.
Husk evt. at tjekke om ordrebekræftelsen er havnet i uønsket post/spam folderen.

Jeg har ikke modtaget min bestilling?
Er din pakke ikke ankommet til destinationen i løbet af 3 dage, bedes du kontakte os, så vi sammen kan finde en løsning.

Det er super nemt at handle hos os


Bestilling

Find den/de varer du måtte have interesse i og overfør dem til indkøbskurven ved at trykke på: Køb nu -knappen. Når du har fundet de ønskede varer, vælges: Bestil i indkøbskurven. Herefter udfyldes de nødvendige informationer og betalingen gennemføres. Så snart dette er gjort, står vi klar til at ekspedere din bestilling.

Kan jeg ændre i en gennemført bestilling?
Såfremt du har lagt en ordre du ønsker ændret i adresse eller evt. indhold, bedes du hurtigst muligt kontakte os via mail eller telefon, så vi kan nå at få det ændret, inden ordren går til pakning og forsendelse.

Tekniske problemer med din bestilling?
Vi vil vi altid stå på tæerne, for at give vores kunder den bedste oplevelse. Oplever du problemer med en bestilling, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt.

Fejl og mangler
Hvad gør jeg, hvis min forsendelse er mangelfuld?
Hvis du oplever at din fremsendte ordre er mangelfuld og ikke indeholder det du har bestilt, bedes du kontakte os hurtigst muligt, så vi kan få fremsendt det korrekte uden ekstra omkostninger for dig.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med varen jeg har modtaget?
Vi vil altid stå på tæerne for at give vores kunder den bedste oplevelse. Er du utilfreds med det fremsendte produkt, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt, så I sammen kan finde en løsning så du bliver tilfreds. Vi går op i 100 % tilfredse kunder.

Hvem sælger I til?
Vi sælger vi både til private, virksomheder og offentlige institutioner.

Jeg søger et produkt, som ikke findes?
Send os din forespørgsel og vi vil se om vi kan skaffe dit produkt til den rigtige pris. Det kan også være at dit produkt fremover kan lagerføres i vores shop, vi opdatere hele tiden vores udvalg og hører gerne dit input.

Kan man ringe til jer?
Selvfølgelig kan man det.
Telefonen er åben alle hverdage fra 9-17